۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۵

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با مهر:

ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه/ دمای هوای شبانه کاهش می‌یابد

ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه/ دمای هوای شبانه کاهش می‌یابد

کرمانشاه- کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود یک سامانه بارشی به جو استان از روز سه شنبه خبرداد و گفت: از امشب دمای هوا نیز در استان کاهش محسوسی خواهد داشت.

شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت هوای استان طی روزهای آینده گفت: براساس آخرین تحلیل های هواشناسی در روز یکشنبه وضعیت هوای استان تا روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط و حاشیه رودخانه ها با مه صبحگاهی همراه است.

وی افزود: براساس این گزارش از روز سه شنبه به بعد سامانه دیگری که وارد استان شده تقویت خواهد شد و در برخی نقاط استان و برخی ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر  شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای شبانه طی امشب خبرداد و تصریح کرد: از فردا شب دمای هوا تا روز چهارشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

وی گفت: بر اساس آخرین تحلیل از نقشه‌های هواشناسی، با خروج هسته اصلی سامانه اخیر، شرایط ناپایدار در جو استان تضعیف شده و بارش های پراکنده در استان پیش بینی می شود که در ارتفاعات و برخی از گردنه های مرتفع استان ممکن است بارشها به شکل برف باشد.

حق پرست، سردترین نقطه استان را شهرستان سنقر با کمینه دمای ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و گرمترین نقطه استان را شهرستان قصرشیرین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر عنوان کرد.

کد خبر 2954985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha